tisdag, december 05, 2006

Nitroxkompatibel

Härligt! Då har man blivit Nitroxkompatibel :-D.
Även om det som vanligt var mycket definitionsdravel på provet så klarade jag av det, och klarade nästan av att göra en analys och dykplanering för de två flaskorna som Göran hade förbrett. Missade att avrunda partialtrycket uppåt för den ena flaskan... Som tur var gjorde det inte något för de andra beräkningarna, men det var ju ändå en miss.

Får se när jag kommer att utnyttja mina två fyllningar med syreberikad luft. Det går ju en resa till Hönö i februari, kanske att det blir då... Vem vet, för nu vet jag i alla fall att jag snart kommer att ha ytterliggare ett cert till samlingen.

Dyksugen är jag så vilken tur att det är nattdyk på torsdag, då ska lampan laddas upp till max. Tyvärr så verkar det som om det ska bli lite dåligt väder med mycket blåst.... Får hoppas att metreologerna har fel.

Andas lugnt.