lördag, juli 29, 2006

Mål i sikte!!

Två av årets dykmål kommer allt närmare.

Det som är närmast är att "dyka ut" loggboken, inte så många dyka kvar tills dess bara 6 stycken :). Jag har i alla fall 4 stycken dyk inplanerade inom tre dagar om inget skulle hända. Sedan blir det väl två torsdagsdyk i Limhamn innan semestern är slut och då är det klart! Imorgon söndag är det båtutfärd med Kullendyk och på tisdag är det dykning med Stefan också på Kullen, fast från land.

Det andra målet som är att dyka 50 dyk på ett år börjar också komma närmare. Men det återstår 16 dyk innan jag är där, men det är helt klart något som jag ska klara av. Får väl dyka hela nyårsaftonen om det skulle vara så ;). Nä så illa hoppas jag att det inte blir, ska ha klarat av det innan dess tycker jag.

Nästa år kommer också att få en bra start på dykåret eftersom det blir liveaboard i Egypten och Röda Havet i slutet på februari. Det ska bli skoj, kommer att dyka på många vrak så Anders har föreslagit att vi kan påbörja vrakpenetreringskursen där. Tycker jag låter som en bra idé, vi får se när vi börjar närma oss avfärd hur det kommer att planeras.

Mot nästa dyk!