onsdag, januari 02, 2008

Gott Nytt Dyk År!!!



Önskar Er alla ett mycket gott kommande dykår!!

December har inte bjudit på så många dyka som jag hade önskat, bara två stycken, men det är två fler än inga :P

Trots att det inte blev så många dyk i slutet av året så har resten av året bjudit på en hel del dyk och andra trevligheter. Flytten från Lund till Jönköping gjorde att det blev ett tillfälligt uppehåll i dykning, men det har jag tagit igen. Några längre resor och kurser har jag gått under året.

Ingen längre resa är inplanerad för 2008, men tror att det kommer att bli en del weekendresor.

Har varit ett skoj år då jag har lärt känna många nya trevliga människor.

Planerna för 2008 är knappt existerande, men ska försöka att bli klar med DiveMaster utbildningen. Och efter detta så gissar jag att jag kommer att vara med på en hel del kurser. Men innan det drar igång på allvar så finns det gott om tid att dyka.

Förhoppningsvis kommer det att komma bli några nya dykplatser att lägga till till listan. Sedan hoppas jag att det kan bli lite mer vrakdykning än förra året, men svårt eftersom man måste åka ganska så långt för det. Misstänker att det också kommer att bli en del gruvdyk till i Fredriksberg.

Hur som helst så är jag övertygad om att detta kommer att bli ett bra dykår!